Az Auto Motor und Sport és testvárlapjai indítottak egy közvélemény kutatást az olvasók vásárlási szokásairól. 17 ország 21 újsága vett részt a felmérésben. Magyarországon a Vezess.hu és az Auto Magazin vettek részt a globálisan több mint 200 ezer vásárlót megkérdező felmérésben.
Az Auto Motor und Sport és testvárlapjai indítottak egy közvélemény kutatást az olvasók vásárlási szokásairól. 17 ország 21 újsága vett részt a felmérésben. Magyarországon a Vezess.hu és az Auto Magazin vettek részt a globálisan több mint 200 ezer vásárlót megkérdező felmérésben.
Az új autóval szemben támasztott elvárások: • könnyen kezelhető és praktikus legyen, • tetszetős legyen a formaterve, • bővelkedjen funkciókban.
A válaszadók 42 százaléka szerint az autó státuszszimbólumnak számít. Ugyanakkor a környezetvédelmi szempontokat 42,5 százalékuk nevezte kiemelkedő fontoságúnak. 46,1 százalékuk állította, hogy hajlandó többet áldozni kifogástalan minőségre.
A válaszadók többsége gondolja az elektromos autók térhódításának növekedését és közel 70 százalékuk a hatótávolság növekedésével ezeké az autóké lesz a jövő.